About Me

My photo
Johor Bahru, Johor
Saya di lahirkan di Johor Bahru, dibesarkan juga di Johor Bahru, Belajar pun di Johor Bahru, Bekerja?? juga di Johor Bahru.. segala di Johor Bahru..

Tuesday, January 3, 2012

HAPPY NEW YEAR

Rasanya belum terlambat cik puteri nak ucapkan selamat tahun baru buat kawan2 semua.... rasa rindu lak kat blog ni. Dah lama sgt tak menulis, di sebabkan terlalu busy sgt2..

Harap2 kwn2 semua gembira menyambut tahun baru bersama2 org2 yg anda sayangi.. bagi cik puteri lak setiap tahun baru cik puteri akan sambut dgn family2 yg sayangkan cik puteri...

Sempena tahun baru ni apa azam kawan semua? mesti ada yg nak cari keje baru, nak gaji baru, nak kawin, nak boyfren baru... oppsss yg last tu jgn la ye....

Azam Cik puteri? hehehe.... cik puteri biasa2 je... cuma cik puteri harap cik puteri dpt keluar dari segala kekusutan dan kesedihan... moga2 ada sinar bahagia buat cik puteri...

insyaallah....

No comments: