About Me

My photo
Johor Bahru, Johor
Saya di lahirkan di Johor Bahru, dibesarkan juga di Johor Bahru, Belajar pun di Johor Bahru, Bekerja?? juga di Johor Bahru.. segala di Johor Bahru..

Monday, November 21, 2011


~ HANYA DIA ~


Dia adalah segala-galanya

Dia yang hadir ketika aku bergelut dalam kekalutan

Dia juga yang membawa aku keluar dari kisah silamku

Hadirnya dia memberi sinar bahagia buat diriku

Walaupun hanya sementara, dia membuat aku gembira...


Tetapi..... kini...

Aku bergelut kembali dalam kekalutan, tanpa dia disisiku

Dia kini telah jauh........

Jauh mengejar cita-citanya....

Bahagia bersama insan baru..


Semoga dia berjaya mengejar cita-citanya

Semoga dia bahagia bersama insan yang disayanginya

Biar ku simpan segalanya agar menjadi lipatan indah dalam hidupku

Biar ku simpan sayang ini untuk dirinya, selamanya......

No comments: